אחסון ריסלר הינה שיטת אחסון אתרים שנועדה לאפשר לך להשכיר שטח אחסון למשתמשים אחרים, חברים או לקוחות אפשריים ובכך למעשה להפוך לחברת אחסון אתרים המספקת שירות אחסון מבלי להיות בעלי שרת או צורך בידע בניהול שרתי אינטרנט.
אחסון ריסלר מבוסס על שכירה של שטח אחסון ונפח תעבורה גדולים ואפשרות חלוקה שלהם לשטחי אחסון על פי צרכי כל אתר (לקוח) וניהול של החלוקה על ידי ממשק ניהול נח לתפעול ופשוט להבנה. במידה ואתה בעל מספר אתרים או חושב להפוך לספק שירותי אחסון שכזה, ריכזנו עבורך מספר חברות אחסון אתרים מומלצות המספקות שירותי ריסלר ואשר נחשבות מהטובות בתחום זה.
החברות המומלצות על ידינו לרכישת חבילות אחסון ריסלר:
[wpsm_afflist ids="56,50,22,57,58"]
מה כולל אחסון ריסלר (Reseller Hosting)?
ראשית כל, אחסון ריסלר כולל את האפשרות של חלוקת חבילת האחסון שלך לחבילות קטנות יותר על פי הצורך של כל אתר (לקוח). מעבר לכך חבילת ריסלר מאפשרת עבודה תחת שם המותג שלך (White Label) מבלי שללקוח יהיה קשר כלשהו לחברת האחסון הראשית ומבלי שהלקוח יוכל לזהות כי הוא מקבל שירות מספק משנה שכמותך.
החבילה גם כוללת תמיכה טכנית מקצועית של חברת האחסון הראשית בכל הנוגע לבעיות טכניות, בעוד בעיות של שאלות ותשובות בסיסיות בענייני אחסון, כמו גם כל תהליכי השיווק, המכירה והחיוב מנוהלים כמובן על ידך מול הלקוחות שלך.
למי מתאים חשבון אחסון ריסלר (Reseller Hosting)?
בדרך כלל, מי שעובדים על בסיס חבילות אחסון ריסלר הם שני סוגי לקוחות:
- ספקי שירות בתחום האינטרנט – חברות בניית אתרים, מעצבי אתרים או חברות קידום אתרים המעוניינות להציע חבילת שירותים גדולה יותר ללקוחות שלהם וכמובן להגדיל את הכנסות החברה.
- חברת אחסון אתרים מתחילה – כל מי שמעוניין להיות בעלים של חברת אחסון אתרים ואינו מעוניין להיכנס להשקעה בשרתי אחסון משלו, יכול להתחיל לתפעל חשבון אחסון ריסלר, וכאשר יגיע לכמות לקוחות פעילים גדולה מספיק, יוכל לחשוב על מעבר לשרתי אחסון בבעלותו.
כיצד ניתן להרוויח מחשבון ריסלר (Reseller Hosting)?
חשבון ריסלר שמופעל בצורה נכונה יכול להניב רווחים יפים מדי חודש לבעלים שלו. הכל תלוי כמובן בניהול נכון של "העסק" ובמחשבה כל העת כיצד למקסם ממנו את הרווחים. חשוב לשים דגשים על 3 נושאים עיקריים:
- מכירות – יש להשקיע בשיווק ופרסום של חבילות האחסון שלך באמצעי המדיה השונים, ברשתות חברתיות, פורומים וכדומה.
- תמיכה – יש להיות בעלי יכולת לספק מענה של שירות לקוחות ברמה בסיסית לכל לקוח הניתקל בבעיה עם ניהול חבילת האחסון שלו. שאלות כמו כיצד פותחים חשבון מייל, מדוע קבצים לא עולים למסד הנתונים או כיצד מוסיפים דומיין בחבילת האחסון – נחשבות נפוצות ביותר.
- גבייה – יש לבצע מעקב אחר תיק הלקוחות ולוודא כי תשלומים נגבים בזמן והודעות חידוש אחסון לשנה נוספת מבוצעת כראוי ומבלי לאבד לקוחות קיימים.
אילו בעיות ייתכנו בניהול חשבון ריסלר (Reseller Hosting)?
אחסון ריסלר טומן בחובו מספר בעיות אפשריות, אלו הן הבעיות הנפוצות ביותר:
- תלות בספק אחסון – כספק משנה של שירותי אחסון אתם תלויים באיכות התפקוד והשירות של ספק האחסון הראשי. על כן, חשוב לבחור חברה בינלאומית יציבה ומוכחת מזה שנים רבות. כל החברות המומלצות על ידינו עומדות בקריטריון משמעותי זה.
- בעיות ופתרונות – כמו בכל עסק, אתה הבעלים של חבילות האחסון שאתה מוכר (לפחות בעיניי הלקוחות שלך) ולכן אתה תהיה הכתובת לתלונות, בעיות ופתרונות. לעתים, מדובר בכאב ראש רציני ובצורך לתת מענה מהיר ויעיל לבעיה שאינה תלויה בך באופן ישיר אלא בחברת האחסון הראשית.
- ניהול שוטף – עליך לנהל את שירות אחסון האתרים כעסק פעיל לכל דבר עם ניהול גבייה, שירות לקוחות, גיבויים לאתרים וכמובן שיווק ומכירות בצורה הטובה ביותר ועל בסיס שוטף.
השורה התחתונה היא שאתה אחראי על הצלחת שירות אחסון האתרים שלך מהבסיס של ניהול המכירות וגיוס לקוחות ודרך תמיכה טכנית טובה ושמירה על הלקוחות.