אין ספק שכרטיס ביקור הוא אחד מכלי השיווק, הפרסום והמיתוג הותיקים ביותר בעולם העסקים הדינמי. במהלך השנים, השימוש בכרטיסי הביקור כמעט ולא השתנה ובכל פגישה, כנס עסקי או השתלמות תוכל לתת ולקבל עשרות כרטיסי ביקור שונים.
בשנים האחרונות, ישנו מעבר לעולם הדיגיטלי וכך גם כרטיס הביקור מנייר השתדרג לכרטיס ביקור דיגיטלי אשר מציג את כל פרטי העסק.
במאמר זה, אסביר מהו כרטיס ביקור דיגיטלי ומהם היתרונות המרכזיים ביצירת כרטיס ביקור שכזה.
מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא סוג של מיני אתר אשר מכיל את פרטי האדם או העסק, דרכים ליצירת קשר ואפשרויות שיתוף ומעקב שונות.
כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן למסירה ללקוחות באמצעות שליחה במייל, הודעת SMS , הודעת Whatsapp או כל אמצעי אלקטרוני אחר. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא האבולוציה הטבעית של כרטיסי הביקור הסטנדרטים, הנדושים והמשעממים מנייר.
היתרונות ביצירת כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק
כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק טומן בחובו מספר רב של יתרונות לבעל העסק, ללקוח הקצה ולסביבה. הנה היתרונות העיקריים בעיצוב ובנייה של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים:
- נוחות – אם בעבר היית צריך לפגוש את האדם שדיברת איתו לפני שניה בטלפון בשביל להגיש לו את כרטיס הביקור – היום, בלחיצת כפתור תוכל לשלוח לו את כל פרטי העסק בהודעת SMS או Whatsapp. יתרון זה מאפשר לכל בעל עסק להפיץ את הפרטים שלו במהירות בקבוצות פייסבוק, Whatsapp, SMS וכדומה.
- שמירה ללקוח – במקביל, עבור לקוח אשר מקבל את כרטיס הביקור במקום לשבת ולהזין את פרטי איש הקשר ידנית (דבר שאף אחד מאיתנו לא ממש עושה…) – כרטיס ביקור דיגיטלי כולל אפשרות לשמירה מהירה באנשי הקשר או שמירה בארכיון הדפדפן בנייד.
- ידידותיות לסביבה – כרטיס ביקור דיגיטלי גם ידידותי לסביבה מכיוון שהוא אינו דורש הדפסה על נייר וכל התקשורת מתבצעת בצורה וירטואלית דרך רשת האינטרנט.
לסיכום, כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לבעלי עסקים לבצע מעבר חלק, זול ומיידי לעולם הדיגיטלי. בעלי עסקים שישארו מאחור, מפסידים בכל יום עבודה חדשה שיכולה להגיע אליהם כתוצאה מהפצה נכונה, אפקטיבית ונקודתית של הכרטיס הוירטואלי.