אחת הדרכים הכי יעילות בשנת 2023 לקידום אתרים בגוגל היא באמצעות בניית קישורים מאתרי חדשות או מקומונים. אחד האתרים המבוקש ביותר הוא זה של עיתון מעריב, שאולי איבד את הדומיננטיות שלו בענף התקשורת, אבל נותר עדיין ערוץ חדשות מוביל ונחשב בישראל ברשת האינטרנט. פרסום כתבה במעריב היא בעלת ערך רב מסיבות שונות, כולל זו של קידום אתרים.
פרסום כתבות באתרי חדשות או מקומונים הם בעלי ערך רב עבור בעלי עסקים שבוחרים לעשות זאת. אחד מאתרי החדשות המבוקשים ביותר הוא זה של עיתון מעריב. אמנם העיתון המודפס איבד את הבכורה שלו כבר לפני מספר שנים לידיעות אחרונות וישראל היום, אבל הוא נותר ערוץ חדשות מרכזי בישראל ברשת האינטרנט, כולל מגוון רחב של מדורים בנושאים שונים ותוכן בעל ערך רב.
האם כדאי לפרסם כתבה באתר מעריב?
יש יתרונות רבים לפרסום של כתבה בעיתון מעריב באינטרנט. העיתון מתעדכן מסביב לשעון, יש לו קהל גולשים גדול שמגיע אליו למדורים השונים והוא בעל דירוג איכות גבוה יחסית ממנוע החיפוש גוגל. קניית קישורים באמצעות כתבת תוכן או ראיון במעריב הוא רק אחד היתרונות הללו.
היתרונות של פרסום כתבה במעריב:
- חשיפה גבוהה – כתבה ממומנת במעריב מביאה לחשיפה לעיניי עשרות עד מאות אלפי גולשים שמבקרים באתר מדי חודש. מכיוון שזהו מותג ותיק ופעיל מאוד ברשת האינטרנט, תנועת הגולשים לאתר מעריב היא גבוהה ומקיפה כמעט כל אדם בארץ. היקף החשיפה יפתיע אתכם.
- תנועה לאתר – הכמות הגולה של גולשים שנחשפים אליכם, לשירות שאתם מציעים או למוצרים שאתם מוכרים, יובילו חלק גדול מהם, בד"כ אלפים, לבקר באתר האינטרנט שלכם. זאת דרך מקורית להשיג תנועה רבה לאתר שלכם ואולי גם לקוחות חדשים על הדרך.
- מיתוג יוקרתי – כתבה במעריב, בין אם כתבת תדמית או ראיון, היא בעלת ערך מיתוגי רב. תוכלו למנף זאת על ידי הפצת קישור לכתבה ברשתות חברתיות שונות שאתם פעילים בהן וקבוצות שאתם חברים בהן. רוב הגולשים לא יודעים שמדובר על כתבה שקניתם מסיבה כזאת או אחרת ומתייחסים לכך בתור ציון דרך חיובי שלכם מבחינה עסקית.
- קידום אורגני – קידום אתרים אורגני מבוסס במידה רבה על בניית קישורים לאתר המקודם מאתרים אחרים שיש להם ערך מבחינת גוגל. פרסום כתבות יח"צ במעריב כולל קישורים שיובילו לאתר שלכם, הם בעלי משמעות גבוהה להצלחה בקידום האתר שלכם.
היתרונות רבים וכל מפרסם יכול למצוא את הסיבות שלו לפרסום כתבה במעריב.
האם זה משתלם לקנות כתבה באתר מעריב?
השאלה אם פרסום מסוים משתלם או לא היא מאוד סובייקטיבית ומשתנה ממקרה אחד לאחר. יש מי שרוצים מיתוג ואחרים את החשיפה. יש מי שיחפשו את התנועה לאתר שלהם ואחרים את התועלת של קידום אתרים בעקבות הכתבה.
העלות של כתבת יח"צ במעריב נעה בין מאות שקלים לכמה אלפי שקלים בלבד, תלוי בהיקף הכתבה, במדור שלה ובפרמטרים נוספים שיכולים להשפיע על העלות הסופית.
לסיכום, ניתן לומר שהזמנת פרסום כתבות במקומונים או עיתונים כמו מעריב הם בעלי יתרונות רבים, בעיקר לקידום אתרים, אבל לא רק.