דילוג לתוכן
מדריך אחסון אתרים למתחילים – OnFree
  • עמוד הבית
  • השוואת אחסון אתרים
    • איך לבחור חברת אחסון אתרים טובה?
    • אחסון אתרים בישראל או אחסון אתרים בחו"ל
    • אחסון וורדפרס (WordPress Hosting) – איזו חברה הכי טובה לאחסון אתרי וורדפרס?
    • אחסון ג'ומלה (Joomla Hosting) – איזו חברה הכי טובה לאחסון אתרי ג'ומלה?
    • אחסון דרופל (Drupal Hosting) – איזו חברה הכי טובה לאחסון אתרי דרופל ?
    • אחסון מג'נטו (Magento Hosting) – איזו חברה הכי טובה לאחסון אתרי מג'נטו?
    • אחסון ריסלר (Reseller Hosting) – איפה כדאי לקנות חבילת אחסון ריסלר?
    • אחסון PHP – איזו חברה הכי טובה בשבילך ?
    • אחסון לינוקס – איזו חברת אחסון הכי טובה עבורך?
    • השוואת שרתים יעודיים (Dedicated Server)
  • שרתים וירטואלים (VPS)
    • שרת וירטואלי (VPS) בענן – המלצות וביקורות
    • שרתים וירטואליים (VPS) – איפה הכי כדאי?
    • אחסון אתרים בענן
  • מחשוב ענן לעסקים
    • שירותי גיבוי בענן (Cloud Backup)
    • תחנות עבודה בענן (Desktop-as-a-Service)
    • שירותי אחסון בענן (Cloud Hosting)
    • תעודות SSL
  • רכישת דומיין למתחילים
    • למה אני צריך שם מתחם?
    • מדריך קניית דומיין ישראלי או דומיין בינלאומי
    • דומיין בעברית – מה זה ואיפה קונים?
    • חיפוש דומיין ישראלי \ חיפוש דומיין בינלאומי
    • בדיקת בעלות דומיין – של מי הדומיין הזה ?
  • בלוג
  • אודות OnFree
  • עמוד הבית
  • השוואת אחסון אתרים
    • איך לבחור חברת אחסון אתרים טובה?
    • אחסון אתרים בישראל או אחסון אתרים בחו"ל
    • אחסון וורדפרס (WordPress Hosting) – איזו חברה הכי טובה לאחסון אתרי וורדפרס?
    • אחסון ג'ומלה (Joomla Hosting) – איזו חברה הכי טובה לאחסון אתרי ג'ומלה?
    • אחסון דרופל (Drupal Hosting) – איזו חברה הכי טובה לאחסון אתרי דרופל ?
    • אחסון מג'נטו (Magento Hosting) – איזו חברה הכי טובה לאחסון אתרי מג'נטו?
    • אחסון ריסלר (Reseller Hosting) – איפה כדאי לקנות חבילת אחסון ריסלר?
    • אחסון PHP – איזו חברה הכי טובה בשבילך ?
    • אחסון לינוקס – איזו חברת אחסון הכי טובה עבורך?
    • השוואת שרתים יעודיים (Dedicated Server)
  • שרתים וירטואלים (VPS)
    • שרת וירטואלי (VPS) בענן – המלצות וביקורות
    • שרתים וירטואליים (VPS) – איפה הכי כדאי?
    • אחסון אתרים בענן
  • מחשוב ענן לעסקים
    • שירותי גיבוי בענן (Cloud Backup)
    • תחנות עבודה בענן (Desktop-as-a-Service)
    • שירותי אחסון בענן (Cloud Hosting)
    • תעודות SSL
  • רכישת דומיין למתחילים
    • למה אני צריך שם מתחם?
    • מדריך קניית דומיין ישראלי או דומיין בינלאומי
    • דומיין בעברית – מה זה ואיפה קונים?
    • חיפוש דומיין ישראלי \ חיפוש דומיין בינלאומי
    • בדיקת בעלות דומיין – של מי הדומיין הזה ?
  • בלוג
  • אודות OnFree
ראשי שיווק באינטרנט כמה עולה כתבה במעריב והאם זה משתלם? 

כמה עולה כתבה במעריב והאם זה משתלם? 

יולי 6, 2023 8:03 am סגור לתגובות על כמה עולה כתבה במעריב והאם זה משתלם?  עידן שלומן

אחת הדרכים הכי יעילות בשנת 2023 לקידום אתרים בגוגל היא באמצעות בניית קישורים מאתרי חדשות או מקומונים. אחד האתרים המבוקש ביותר הוא זה של עיתון מעריב, שאולי איבד את הדומיננטיות שלו בענף התקשורת, אבל נותר עדיין ערוץ חדשות מוביל ונחשב בישראל ברשת האינטרנט. פרסום כתבה במעריב היא בעלת ערך רב מסיבות שונות, כולל זו של קידום אתרים.

פרסום כתבות באתרי חדשות או מקומונים הם בעלי ערך רב עבור בעלי עסקים שבוחרים לעשות זאת. אחד מאתרי החדשות המבוקשים ביותר הוא זה של עיתון מעריב. אמנם העיתון המודפס איבד את הבכורה שלו כבר לפני מספר שנים לידיעות אחרונות וישראל היום, אבל הוא נותר ערוץ חדשות מרכזי בישראל ברשת האינטרנט, כולל מגוון רחב של מדורים בנושאים שונים ותוכן בעל ערך רב.

כמה עולה כתבה במעריב

האם כדאי לפרסם כתבה באתר מעריב?

יש יתרונות רבים לפרסום של כתבה בעיתון מעריב באינטרנט. העיתון מתעדכן מסביב לשעון, יש לו קהל גולשים גדול שמגיע אליו למדורים השונים והוא בעל דירוג איכות גבוה יחסית ממנוע החיפוש גוגל. קניית קישורים באמצעות כתבת תוכן או ראיון במעריב הוא רק אחד היתרונות הללו.

היתרונות של פרסום כתבה במעריב:

  • חשיפה גבוהה – כתבה ממומנת במעריב מביאה לחשיפה לעיניי עשרות עד מאות אלפי גולשים שמבקרים באתר מדי חודש. מכיוון שזהו מותג ותיק ופעיל מאוד ברשת האינטרנט, תנועת הגולשים לאתר מעריב היא גבוהה ומקיפה כמעט כל אדם בארץ. היקף החשיפה יפתיע אתכם.
  • תנועה לאתר – הכמות הגולה של גולשים שנחשפים אליכם, לשירות שאתם מציעים או למוצרים שאתם מוכרים, יובילו חלק גדול מהם, בד"כ אלפים, לבקר באתר האינטרנט שלכם. זאת דרך מקורית להשיג תנועה רבה לאתר שלכם ואולי גם לקוחות חדשים על הדרך.
  • מיתוג יוקרתי – כתבה במעריב, בין אם כתבת תדמית או ראיון, היא בעלת ערך מיתוגי רב. תוכלו למנף זאת על ידי הפצת קישור לכתבה ברשתות חברתיות שונות שאתם פעילים בהן וקבוצות שאתם חברים בהן. רוב הגולשים לא יודעים שמדובר על כתבה שקניתם מסיבה כזאת או אחרת ומתייחסים לכך בתור ציון דרך חיובי שלכם מבחינה עסקית.
  • קידום אורגני – קידום אתרים אורגני מבוסס במידה רבה על בניית קישורים לאתר המקודם מאתרים אחרים שיש להם ערך מבחינת גוגל. פרסום כתבות יח"צ במעריב כולל קישורים שיובילו לאתר שלכם, הם בעלי משמעות גבוהה להצלחה בקידום האתר שלכם.

היתרונות רבים וכל מפרסם יכול למצוא את הסיבות שלו לפרסום כתבה במעריב.

האם זה משתלם לקנות כתבה באתר מעריב?

השאלה אם פרסום מסוים משתלם או לא היא מאוד סובייקטיבית ומשתנה ממקרה אחד לאחר. יש מי שרוצים מיתוג ואחרים את החשיפה. יש מי שיחפשו את התנועה לאתר שלהם ואחרים את התועלת של קידום אתרים בעקבות הכתבה.

העלות של כתבת יח"צ במעריב נעה בין מאות שקלים לכמה אלפי שקלים בלבד, תלוי בהיקף הכתבה, במדור שלה ובפרמטרים נוספים שיכולים להשפיע על העלות הסופית.

לסיכום, ניתן לומר שהזמנת פרסום כתבות במקומונים או עיתונים כמו מעריב הם בעלי יתרונות רבים, בעיקר לקידום אתרים, אבל לא רק.

« הקודם

© כל הזכויות שמורות – מדריך אחסון אתרים למתחילים – OnFree.

קידום על ידי Signup קידום אתרים
תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

גלילה לראש העמוד